וטרינר תורן בדרום – לכלבים, חתולים, תוכים ועוד

תוכן עניינים

18 נובמבר 2015

וטרינר תורן בדרום

[cmsmasters_row][cmsmasters_column data_width="1/1"][cmsmasters_text]

 

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row][cmsmasters_column data_width="1/1"][cmsmasters_text]

איך לבחור וטרינר בדרום

אנימל סנטר היא המרפאה הגדולה והמובילה באזור אשדוד והסביבה לטיפול בחיות מחמד, החל בכלבים וחתולים, דרך תוכים וציפורים, ועד למגוון רחב של חיות אקזוטיות.

לאורך 15 שנות פעילות רכשנו ניסיון עשיר בליווי לקוחות מאזור הדרום וטיפלנו במסירות בחיות המחמד שלהם. לכן, ראינו לנכון להביא בפניכם מספר טיפים לבחירת וטרינר בדרום, כדי שתוכלו להעניק ליקיריכם ההולכים על ארבע או בעלי הכנפיים את המענה הטוב ביותר.

חשיבות הקרבה אל הבית

אם אתם מתגוררים בחלקה הדרומי של ישראל, מובן שעליכם להעדיף וטרינרים בדרום שאינם מצויים רחוק מהעיר או היישוב שלכם. מדובר בנקודה מהותית, שכן נסיעה ארוכה מדי אל הוטרינר עלולה להיות כרוכה בקשיים ובעייפות מצידכם, כמו גם במצוקה של החיה.

כתוצאה מכך, לא מעט אנשים מוותרים מראש על הגעה אל וטרינר לכלבים בדרום, בתקווה שהמצוקה תחלוף מעצמה. ואולם, הבעיות הבריאותיות נוטות להחמיר ללא טיפול נאות, כשהמשמעות היא סבל רב עבור החיה שלא לדבר על סכנת חיים.

לכן, עדיף לבחור וטרינר בדרום בעל מרפאה קרובה ושתוכלו להגיע אליה ללא קשיים מיוחדים לצורך טיפול שוטף ומונע, ובוודאי במקרי חירום.

וטרינר תורן בדרוםפעילות מסביב לשעון – וטרינר תורן בדרום

במידה שישנה מרפאה המספקת שירותי וטרינר תורן בדרום מומלץ לתת לה עדיפות. כמו בני האדם, גם החיות שלנו עלולות לסבול מפציעות, ממחלות וממצבים בריאותיים הדורשים התערבות מהירה, ואילו מרפאה שאינה מספקת את שירותיה מסביב לשעון פשוט לא תוכל לתת לכם מענה.

במקרה זה, תיאלצו להתחיל לחפש וטרינר תורן בדרום, לנסוע למרחקים ארוכים, לסבול מאי וודאות ולבזבז זמן יקר וחשוב לבריאותה של החיה למידע נוסף על וטרינר 24 שעות.

ציוד מקצועי ברמה מעולה

בין אם אתם מחפשים וטרינר לתוכים בדרום או לכל חיה אחרת, שימו לב כי המרפאה מעמידה לרשותכם ציוד מקצועי משוכלל ומתקדם. הרמה הגבוהה תבוא לידי ביטוי במכשירי הדמיה מתקדמים, בחדרי ניתוח משוכללים, בחדרים ותאי אשפוז מרווחים, וכמובן גם ברמת היגיינה מצוינת אפילו בפינות ובחדרי השירותים.

כמו כן, וטרינרים בדרום עשויים לספק מכונות הרדמה מתקדמות במיוחד הנשענות על הליכים בטוחים ביותר, ממש כפי שתוכלו למצוא באנימל סנטר.

צוות המרפאה הוטרינרית בדרום

חשוב להבין כי כל וטרינר בדרום מחזיק בהכשרה וניסיון שונים, אשר נרכשו לאורך שנות עבודה והשתלמויות ייחודיות במגוון תחומים. לדוגמא, לא כל וטרינר המתמחה בכלבים וחתולים יוכל לספק מענה הולם גם לתוכים או למכרסמים כמו אוגרים ושרקנים.

לכן, עוד לפני ההגעה למרפאה רצוי להיכנס אל אתר האינטרנט ולהתרשם ממומחיות הצוות ומהתאמתו לצרכיה של חיית המחמד שלכם. מעבר לכך, ישנן מרפאות כמו אנימל סנטר המספקות עוד מגוון רחב של שירותים, כגון אפשרות לטיפולי רפואה משלימה או מספרה לכלבים, כך שתוכלו לקבל בהן מענה מקיף ושלם.

לפרטים נוספים וקביעת תור

אם גם אתם רוצים להתרשם ממרפאה איכותית, מסורה ואכפתית, פנו אלינו באנימל סנטר בטלפון שמספרו 077-7299925.

בנוסף, אם אתם צריכים וטרינר תורן בדרום במקרי חירום למיניהם שמחוץ לשעות הפעילות, התקשרו 053-6808788.

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row][cmsmasters_row][cmsmasters_column data_width="1/1"][cmsmasters_text]

 

[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]

הצג עוד

המרפאה סגורה כעת

Call Now Buttonבמקרה חירום לחצו לשיחה
דילוג לתוכן